Sunday, March 15, 2009

Korie & Siti


Hafizan a.k.a Pengapit

Gadis-gadis BNS batch 2005-2008 antara yang hadir.

photo // ed
edited // ed


Semalam aku, g-bum , jaja (kira satu kereta) dan dengan rakan2 seperjuangan yang lain berKONVOI ke Pontian Johor. Ini kira 1st time ghak laa aku g Pontian. Kalau g site JHB dan SCU tak pernah terlintas dek akal ku nak menyinggah ke Pontian nie. Sambil berkenduri boleh laa aku mengasah bakat aku yang terperam selama 2 minggu tak pegang camera aku. Last aku snap, time Photocamp 4 kat Janda Baik. Alhamdulillah berkat tunjuk ajak sifu Moqh dan lain2 aku rasa ada confident skit nak try element2 yang diorang terapkan dalam diri aku nie.

Bebalik pada cerita asal aku, aku nak ucapkan tahniah buat Abe Korie dan adik siti kita yang telah melangsungkan perkahwinan dengan baik nya. Ramai rakan2 kita datang meraikan hari bersejarah korang. Alhamdulillah, rakan2 yang lain pun dok tunggu masa nak bina masjid nie. Kepada rakan2 yang lain, jangan lupa sharing is caring your photo, leh aku buat koleksi.

detik hatiku: bila plak turn aku nak kawen nie..huhu..


Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...